Changed time



Stack men Elin till kiosken så hon kunde få kränga glass innan idag, efter det chillade vi vidare hem till henne. Var där i nån timma och mot slutet skulle hon visa mig vilka otroligt stora madlar hon hade i halsen.. inte nötter utan sånna hals mandlar, så kollade jag iaf ... så hade hon halsfluss haha :( nah, så hon fick åka till sjukan och jag själv cyklade hiiim till pappa och käkade med min söda familj. Efteråt fixade jag mig snabbt som attan så tog Josse och jag bussen klockan 7 till lund :D hon åt på Bk och efter gick vi in på Subway för där kan man få gratis sånna cookies om man skriver på en lapp vilken subway macka man tkr är godast, har aldrig ätit där så fick ju dock hiiiddda po :)

Iaf så tog vi busssen till staffanstorp sen hem till Nikola, det blev en asnykter kväll som var skitrolig ändååå :D och ja nu e jag hemma efter många om och men! Vi fixade skjuts av Josefines kompis sån tur var för vi ville inte åka bussen hem redan klockan 11 då den senaste gick :| Nu har jag nyss ätit nattamat :( och nu ska jag sova! godnatt (L)

   
  


Kommentarer
Postat av: Josefin

yeeee :D<3

2009-05-21 @ 13:54:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0