Cykeltur hehe

Stack till Centra somsagt och mötte alla, delade en pizza med anna men ångrar det somfan nu dock för är aaaaasmätt :( Ja iaf så för att få litta träning (hehe) så cyklade jag och anna inom Åkarp-Hjärup-Lomma-Åkarp när vi skulle hem till henne, feeeeeet omväg med massa motvind, vilket var perfa hhaha.. Lökiga somfan blev vi i solen, fyfan vad skönt väder :D Ja iaf nu så e Anna där nere och dushar, så när hon är klar så ska vi cykla till Lomma igen hem till min pappa, så ska jag få dusha och så ska vi fixa ossssss och ta bussen till Staffanstorp med Josseeee och Amanda. Riktigt rolig kväll kommer vi haa. Möter upp Vikkan o Elin i Lund också sen drar vi dit! Sen sover nog Anna hos mig gissar jag på, hoppas nu allt blir som planerat idag också så det inte blir som igår även om det var roligt haha!

 
Vi satte oss utanför centra sen också ett tag och bara snagggaaaa :)

  
Ella <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0