Dooo youuuuuuuu


vaknade vid halv 9 idag, började 9 så kastade på mig något jag snabbast kunde hitta (lovar det syntes haha) världens största gammla fotbollströja haha! ja sedan stack jag till skolan då. Såååå jääävla dryg dag, avskyr måndagarna i skolan alltså helt sjuk mkt :(  Efteråt så stack jag direkt till tågstationen för Elin skulle komma, men inte förrens efter en halvtimma så frös jätte mkt, fick passa på att läsa igenom det vi ska ha prov i på Onsdag, Genetik i No'n .. jaja får se hur det går :)
Elin kom vid halv 4, vi stack hem till henne och gjorde käääk, mmh scones och chaite aaaasgott :D ja sedan vid 5tiden så stack vi och mötte Kim på tågstationen, chillade med dem i typ en timme sedan stack jag hem :) jävla psykos båda två haha!
Nu ska jag strax ner och käääga, klockan är fan redan halv 8, helt sick vad tiden går snabbt, om man kollar ut ser det ut som klockan är 2 på dagen vafan haha jaja, skönt det iaf :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0