Drop down

Har nyss städat undan lite på mitt rum, såg ju riktigt äckligt ut.. måste bara damsuga också sedan är det klarttt! Har även skrivit klar min No-uppsats, mirakel att jag gjorde det hemma hhehe :( .. Jaja det är iaf gjort, dock inte bra .. för kunde inte hitta ngn fakta så det gick inte att söka så fick skriva egen hittepå fakta om vad jag själv tyckte och sånt hhhahah :( jaja skidide nu är den iaf gjord. Snackade även med annis i telefoobn, alltså shit idag hade 4 mobiler blivit snudda på idrotten, tur man inte hade sina saker där. Antagligen GBgänget på vår skola imed de inte hade tagin GBns mobil från vår klass. jaja daniel en gympalärare som alltid leker polis när saker händer på vår skola komr väl lösa detta.. *host*..

Nu ska jag städa det sista och pumpa litta musik, sedan KANSKE ut och gå med mamma.. får se hur det blir med det :)

  

Kommentarer
Postat av: vanessa

ahahahaha gbgänget :(

2009-05-25 @ 21:45:26
Postat av: julllaaaan

man kan ju inte uttrycka det bättre ?! hahaha

2009-05-26 @ 15:55:12
URL: http://juliaolssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0