Fest

Blev riktigt lyckat igår, hade för jävla roligt! :D Nu längtar jag bara till nästa heeeelg med hannis !
En bild från hugos fest först och främst som jag sa..

jag och josefin! haha söt bild juuu

Ja där var det jätte roligt också! har verkligen haft den bästa helgen på länge, både Fredagen och Lördagen blev skit bra! Det brukar alltid bli minst en misslyckad fest iaf, men ja det var ju dock inte dessa haha :)

Igår blev vi väll ca 20..30..40 pers.. haha ne menvafan Frida och jag slog ihop det så bjöd bara de vi verkligen umgås med, lite tråkigt för man kunde inte bjuda alla som man faktiskt ville skulle komma :( men så blir det ju ibland, kommer fler fester så det är chill! :) Min farfar var en ängel igår alltså haha så jävla cool han är! Han var ju hemma i källaren.. så innan alla kom så sa han till mig.. Julia du vet hur min barndom var, är det någon som inte skärper sig där uppe kommer jag krossa den! .. HAHA okej jag blev faktiskt orolig, men somsagt så blev allt skitbra som planerat och en riktigt rolig fest, tack alla som kom och gjorde det sååå iaf! :)

Huset var väl tomt efter 3 någongång, bara Frida JD Sebelito och jag kvar. Jag gjorde vääääärldens bsolut godaste räkmackor <3 och pasta med pestooo. Sedan städade vi undan det värsta och såå.. Kom i säng vid 4 skulle jag väl gissa på? Frida väckte mig halv 7 imorse och sa till mig.. Det sitter skit många Kråkor på uppfarten och äter på en spyaaaa vi måste ta bort det! .. MEN ÖH .. ja iaf så gick jag och frida upp, städade undan alllllt runtom huset och i området, spola bort typ 2 spyor ööh hahah jaa och sedan såg huset skit fint ut verkligen, nu ska vi bara dammsuga och torka av golven så är allt återställt! :) gott! Vi gick och la oss igen och sov till kanske halv 11 tiden, jag som är sååå trött nu :(

Farfar hade handlat bullar till oss och var jätte nöjd med hur vi hade skärpt osss igår, göttttt. haha så käkade vi och laddade in alla bilderna på datorn och så, fast min mobilkamera är inte den bästaaaa men det funkade. Laddar upp någon enstaka här :)


Elena och jag <3


Martin Simon och jag <3


Ståhlis och jag <3


Innan folket kom så gjorde farfar räkmackor till mig och anna. Vi fixade oss och flyttade undan alla möbler i vardagsrummet så det blev riktigt bra plats :) Sedan kom josefin så fixade vi klart oss litta och sist av alla kom Frida den idioten som själv skulle vara med och ha festen tur hon komr kanske 30 min innan alla andra haha men skidide!


Kommentarer
Postat av: hanna

saknar min jullllan juh:(

2009-05-10 @ 16:29:38
URL: http://justlivinmylife.blogg.se/
Postat av: Anonym

undrar vart du har köpt ditt sjukt fina linne typ tubtopp, den svarta.

gud vad du är söt!! ;o

2009-06-09 @ 16:00:08
Postat av: julia

Svar till Hanna: saknar dig med :(:(!!

2009-06-09 @ 23:17:00
URL: http://juliaolssons.blogg.se/
Postat av: julia

Svar till Anonym: Tack så mycket :) Det har jag köpt I Göteborg i en affär som jag tror hette N.Y? om jag minns rätt. Fast detta var för 1 år sedan och även den allra sista som fanns kvar tyvärr :(

2009-06-09 @ 23:19:00
URL: http://juliaolssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0