Fredag 22 Maj

Har absolut inte haft någon tid att skriva och har egentligen inte tid nu heller! men skriver jätte snabbt, igår stack anna jag månsan och filip till lund för att käka hah det ööööösssssregnade men vi hade det roligt ändå! :) Var hemma redan vid 00 tiden eftersom jag skulle vara på jobbet redan kl 7 imorse :( och det var jag.. Slutade klockan 16 och har alltså jobbat i 9 timmar! USCH.. iaf bra pengar! Nu är klockan 17 och jag är stendöd.. ska hoppa in i duschen, föna håret och fixa det sen sminka mig litta, efter det ta bussen så snabbt som möjligt till hjärup på fest :D hhah kommer hinna vara där i några timmar iaf och träffa vänner så det blir alltid kul även om jag inte hinner festa till det vääärsta :D Ne nu måste jag sätta igång, ha det bra <3

 
Från festen i Onsdags i Stp. här chillar vi uuude :)

Kommentarer
Postat av: anna:)

vad jobbar du med?

2009-05-22 @ 19:37:43
Postat av: julllaaaan

jag jobbar på APH, packar upp/ner rosor och andra blommor, och gör buketter osv, vääldigt fysiskt ansträngande :O

2009-05-23 @ 14:36:07
URL: http://juliaolssons.blogg.se/
Postat av: anna här igen;)

APH? aldrig hört talas om:P kan jag få jobb där tror du? hur fick du jobbet? malmö eller?:)



jättefin blogg förresten!:D

2009-05-23 @ 23:32:10
Postat av: julia

nej, jag har fått jobbet genom min pappa som jobbar där och känner chefen mkt väl:P så det är mest chefens barn och då min pappas barn (jag och frida) som jobbar där :P tyvärr

2009-05-24 @ 14:26:50
URL: http://juliaolssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0