Full Moon

skola först. drygt, hade över chill dag dock, gick först hem efter lunch typ en timme, sedan tillbaka för att ha svenskan men då fick alla som var klara gå hem, så stack hem direkt igen haha :) Nu ska jag bara ta det lungt, tror jag ska lägga mig och se en film där nere klockan är trotsallt bara 20 över 2.. slutade klockan 1.. över härligt.
 Och sen vid 4 kommer frida hem med brownies, cookies och morotskaka från 7-Eleven haaha tjockaaaa som fan men skit i det faktiskt Fredag :) Ja sedan ikväll vid halv 7 ska Elin Erica och jag, kanske anneli och Co också, ja då ska vi se fotboll här i Åkarp så där kommer antagligen vara en hel del :) Efter den hem till Pappa med Elin och Erica och relaaaaxa hela kvällen, det kommer bli härlet :) nee nu ska jag se någon film! Och förresten så har jag fixat videorna nu, tack haha :D

Längtar tills imorgon somfan också för den delen :D aah vad ska jag ha på mig :( ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0