Get ur freak ooon

skola först somvanligt, rätt chill dag. Hann bli klar med bildarbetet vi jobbat med i 6 veckor.. man skulle göra 3 olika bilder men jag har haft noll fantasi alla dessa 6 veckor så fick göra 2 hastiga idag :( haha dummmmttt. Ja sedan i slutet av dagen hade vi skådespelar träning igen till spexet, ååh det börjar verkligen närma sig nu :D

Kom hem efter skolan och var dödshungrig så gjorde pasta med sån ostsås tilll mig och frida  haha skit gott blev deeet, sedan la vi oss i soffan och kollade på tv.. men deckade efter jag vet inte vad, 10 sekunder? Vaknade igen vid 17, då tog jag två huvudvärkstabletter, har jätte ont i det :( uppdaterade mig lite här, och nu blir det dags att sticka till träningen usch jag som fortfarande är slut i kroppen efter gympan imorse! Lovar våra gympa lektioner är INTE nådiga..  Ne nu kommer sara snart, måste byta om! PUSSS


haha.. jag och frida!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0