HES

Vaknade upp med INGEN röst idag, när jag skulle snacka hördes det bara lite viskningar haha :(
men jag hade iaf sjukt roligt igåååår :D kommer antagligen massa bilder sen, men just nu har jag nt en ända. Somsagt stack vi tall hannas fest då, först käkade alla vi tjejer tårta och så, sedan kom de andra 1-2 timmar senare, tyckte det var jätte roligt, mkt dansande och sånt vilket är ett måååste om man ska ha riktigt roligt, tack för allt hanna :D <3

Stack ifrån festen vid halv 2 tiden, eller ja då hade alla typ gått så jag var nästan sist kvar haha. Stack och mötte upp Anna och Garbe i lommacentrum, så stack vi alla hem till Palme där det redan var massa andra folk också :) Värmde frusna pommes i mikron allihopa så käkade vi det, ööh låter verkligen sjukt äckligt haha!

Ne men iaf så hade jag en sjukt rolig Lördag, var väll hemma vid 3 tiden så sov Anna jag och Garbe häär, ha det bra skriver sen :) (L)

  
Oscar tog övr min mobil hos Palme, resultatet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0