Hit the floor

Vilken förjävla underbar daaag! Igår kväll var det också skit roligt i Staffanstorp somvanligt :D Var väl hemma vid 2 tiden tror jag, satte mig vid datorn och tiden bara flöööög iväg så somnade inte försen halv 5 :'( ... haha iaf så nu imorse vaknade jag, skulle egentligen jobba med att dela ut sånna kataloger för fotbollslaget, men imed att jag tagit uppehåll trodde jag inte att jag skulle behöva och sen hade d et krockat med middag hos farmor där vi skulle fira mig, så tänkte först inte sticka dit och dela ut, men ställde fram middagen óch stack dit ändå. Så nu kommer vi väl få riktigt fina dräkter inom fotbollen antar jag :)  Det var steeeekigt varmt när vi stod där och delade ut till alla bilarna, och man var verkligen tvungen attt ha en sån gul dräkt på sig så man såg ju bara för löjlig ut haha!

nattamaten!




Pappa, Åsa, Frida och Hanna kom och hämtade mig vid 2 då vi hade jobbat klart. Så körde vi hem till Farmor, ååh vad hon är bäst :D hade lagat asgod mat och köpt tårta så ja, vi firade mig lite och satt ute i solen och solade, det var faktiskt roligt ändå :)

  
 

När vi var påväg hem så körde vi inom och handlade kött så vi kan grilla ikväll :D Sedan hem och satte upp hannas lilla poool, fast den är faktiskt lagom stor, man kan doppa sig och det är det som behövs, visst leka med hanna också men inte på samma sätt som jag gjorde när jag var liten hehehe ;) IAf så badade vi och sånt, och så började jag nyss filma hanna, såklart ska pappa dumma sig och skriiika och hoppa rätt ner i poolen, alltså mkt roligare i verkligheten men ni ska iaf få se filmen haha :D Ja, sen nu har jag suttit ute men hannsi i solen och torkat. Åt några kalla körsbärs tomater som är så jävla gitt. Nu ska jag bara softa lite, äta grillat och sen ska jag och anna bege oss in mot lomma centrum och hämta våra cyklar. Tror vi möter bengan o palme också och tar oss ett kvällsdopp i havet, men vi får se :D

 

Nej de kissar inte, de vattnar haha..




Hanna sjunger i bilen påväg hem från Farmor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0