If you can do it

sitter hos elenis nuuuu, vi har nyss kollat på Bröllops duellen som jag velat se så jävla länge nu :D iiih den var faktiskt bra, men inte lika bra som jag trodde, men ändå jag älskar tjejfilmer så vf inte :) Efter skolan så gick jag hem o tjilla som jag skrev innan hah.. sen stack jag på massage och det var SÅ sköönt :D efteråt stack jag direkt till elena då, vi chillade satan för vi var så trötta sedan stack vi tilll Lidl, vi cyklade! haha handlade chips och tuggummi (Y) fetar oss på cykelturen, sånt e bra :)  Sen kom vi hem o kollade på filmen dåju, nu ska jag snart hem för kl e halv 8 o jag e TRÖÖÖÖÖTTTT


gammal bild! haha
jag vanessa anna vicki sara och elenis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0