Infinityyyy

Åkte först till Malmö en stund igår där jag träffade en fet fjant, stack därifrån vid 22 tiden igen så åkte jag till fest i Hjärup, och fyfan vad roligt det vaaaar, älskar lyckade fester så jävla roligt :D Har tyvärr inga bilder, men det kommer så fort jag fått dem från dem som fotade haha :)



Vaknade vid hmm.. halv 11 idag tror jag det var? Stack ner och käkade frukost ute i trädgården med Frida och Ella en stund. Nu ska jag fixa och dona lite, städa undan det värsta och efter det ska jag bege mig hem till pappa. Ställa undan lite grejor och fixa inför ikväll så inte hela huset krossas haha nedå det är lungt vi är bara några stycken så det komr funka braaa :) pusssssssssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0