Jobbat hela dagen..

Har verkligen haft en skit bra "långhelg" över rolig har den varit :D även fast jag jobbat men det måste ju tyvärrr göras. Idag var sista dagen och jag jobbade "bara" i 6 timmar.. så det var väl ändå hyfsat. Nu är jag somsagt pissetrött precis som igår men ska snart lägga mig och sova/vila en stund :)

Igår på kvällen vid 8-9 tiden så stack hela ligan till Dalby, Fyfan vad roligt jag hade, ovanligt? nej :D skulle egentligen sticka hem väldigt tidigt imed jag skkulle jobba idag då men stannade lite längre och var inte i säng försen klockan 3 .. aah sov i 4 ½ timme hahah :( hemskttttt

  
Igår i Dalby, jag och anniiiss <3 sen en AS ful bild på mig haha men skitsamma det bjuder jag väl på då.
 sen ella också imorse när mamma och hon körde oss till jobb hhoho :)

sist men inte minsttttt GRATTIS SIMON <333



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0