Klockan 10.57 Lördag..

inte likt mig att vakna såhär tidigt, vaknade kanske vid halv 11 och jag lovar så hemsk natt jag har haft! Har drömt massa oroliga drömmar och dessutom har jag blivit sjukt förkyld så jag inte kunnat andas och jag har varit tvungen att spotta var 5e minut! Skit jobbigt verkligen :| Fattar inte varför jag skulle bli "sjuk" till just idaaaaaaaaaaaaag! :( Men aja jag komr fortfarande kunna festa ikväll men har jätte ont i halseen.

Nu ska jag ner och äta frukost, och förresten så tror jag att jag bestämt mig för vad jag ska ha på mig ikvälllll, och det blev verkligen inget speciellt, men iaf något jag trivs i, sen ska jag nog locka mit hår lite också :) kraaaaaam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0