let me garanty

gick inte och la mig förren kl 2 igår.. låg vaken och smsade dumt nog haha blir ofta så! Iaf så somnade jag efter många om och men, vaknade sedan igen näääästan 6 timmar senare, astrött såklart!
Begav mig tilll skolan fick käka påvägen och allt för var tvungen att kommai tid imed vi skulle ha nationella i matte :(
det gick väl sådär, tkte det var mkt svårare än jag trodde det skulle vara + så kände jag mig lite trögare än vanligt haha faktiskt sant.
Efteråt så var spanskan inställd för hon tkte synd om oss som hade haft prov :) så jag och elena gick och hade syslöjd en timme, och sedan den timmen vi egentligen skulle ha syslöjden enligt shemat så stack vi hem, fick 2 ½ timmes rast goooottsnackkkk.
Kom hem och käkade lite, och chillade. När det var ca 20 min till att jag skulle  tillbaka till skolan så började mamma och frida (och jag lite haha) bråka sööööööööööööönder, ren katastrooof. så jag tog mina grejer och gick stampandes ner för trappan och skrek just precis då: MEN BÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖLAAAAA! till frida hha. så står min morfar precis nedanför trappan det var pinsamt  faktiskt :( för han ska inte se mig säga sånt hahahh, helt sur var jag så jag bara OJ :$hehe, hej! det ända morfar sa var: är det krig eller? .. hehe det kan man nog säga att det var, ni anar inte jag lovar hah.
men ja, vafan sånt händeeer.



kom till skolan o hade so, sen stack jag hem igen haha. 
Och efter det jag och frida bråkade om, datorn, att hon inte ville ha den på sitt rum för jag alltid är där inne då (?!?) så jag tog hela skiten och flyttade in den på mitt rum, även om den inte får plats egentligen, men skidide :) nu kan jag sitta här OSTÖRT när jag vill och hur länge jag vill utan ngt stressmoment i örat!
Städade hela rummet grundligt när jag ändå var igång, jävla dammhåla mitt rum äckligt haha. jaja inte nu längre iaf :)
och det blir inte ngn träning idag för jag måste plugga! har fan prov imorgon, har nt ens bööörjat alltså faan haha :( somvanligt, börjar plugga en dag innan, rekommenderar jag inte :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0