Live your life

okej får spel nu, hade skrivit ett helt inläggggggggggg så råka jag göra ngt så allt försvann ååååh..



jaja ska säga lite snabbt då haha. fan
städade klart hos pappa i lomma, och så gjorde farfar världens bästa mat <3 sedan ringde anna så snackade vi om gårdagen ahaha! aah. Ja efter det så cyklade Frida och jag vidare till Rebecca, vi fortsatte babbla på däär och efter en stund kom simon och erik också, sjukt kul att höra allas versioner och små berättelser om vad de gjorde och hittan o dittan hah :D.
Sen stack jag och frida hem, snackade med sara i tele haha och sedan åkte jag med mamma frida och ella när frida skulle övningsköra, katastrof! Hon körde oss till lomma, hämtade lite saker vi hade glömt och sedan till affären så mamma handlade litttaa. Efter det stack vi hem och då fick jag övningsköra haha bara för att jag hela tiden hade klagat på hur frida körde ville mamma se om jag kunde bevisa att jag själv var bättre :(.. det var jag.. hihi
 ska bara ta det lungt nu är helt slut i hela kroppen. Har två prov denna veckan också fet ångest på det, men jaja :( deckar väl vid 10 idag elr nått, skulle inte bli förvånad alls hah


  
ella och jag tröttnade på att sitta i bilen hela tiden när frida körde så fick gå med ellsan till en lekplats littaaa haha

Kommentarer
Postat av: Johanna

haha va när i fredags eller?:P Var du på bussen?:O

2009-05-10 @ 21:20:27
URL: http://jeezy.blogg.se/
Postat av: Johanna

ahaa haha ja då var det nog jag (Y):P

2009-05-10 @ 21:35:38
URL: http://jeezy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0