Match, 2-0

vaknade vid 11 stack ut och la mig i solen ett tag, käkade frukost och sånt med fridis där :)
Sedan kl kvart i 1 var det samling till match, så stack till sara så åkte jag och elin med hennes familj haha, matchen gick brraaaa som fasiken ocksåå :) Efteråt hade saras mamma gjort köttbullsmackor och kakor till oss haha så åt det på hemvägen riktigt gitt :D
När jag kom hem gick jag en sväng med eliin, sedan hem och käkade med familjen. Efter dess har jag bara suttit här och chillat. hjälpte även angelica lite med hennes bloggg. Är helt sjukt trött och inte direkt på topp när det gäller allt överhuvudtaget just nu, men aja  det löser sig väl får jag hoppasss är bara sjukt besviken, men jaja. nu ska jag borsta tänderna och ta en kvällsdusch hehhe najjs :)


Min kusin Niklas, syster Frida, syster Ella, Jag och min andra kusin Jesper <3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0