My mercedes

skolan somvanligt först idag, hade 2 inställda lektioner i slutet av dagen så slutade klockan halv 2, hade egentligen kunnat sluta redan halv 1 men fick inte reda på det förrens efter lunch, störigt, med iaf :) Kom hem efter skolan så var mamma ella och morfar här hemma ute i trädgården. Då kastade jag på mig en bikini också så solade jaaag och snackade med dem, över härligt väder idag ju! :D Nu ska jag bege mig till kiosken med Elin och äta en liten kebaaaab mmmh godaste kebaben i pita där lovar :) Sedan går vi en runda, måste egentligen plugga So har jätte stort prov på Onsdag.. men jag klarar inte av att plugga det bara säger stopp somvanligt :( 


 



film från när vi spelar kort i skolan, så när man fölorar och sånt ska man få straff o hittan o dittan, här "jukkar" hela högen på varandra, ni skulle sett de andra straffen riktigt roligt synd att jag bara filma typ första "straffet" hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0