Nothing left to give



Spex idag somvanligt, fortfarande asdrygt! :( men det kommer, det kommer! hehehe.. Efter skolan följde jag med vikkan hem, så käkade vi melon, passionsfrukt och maraboouuu! Sen bara chillade vi allmänt mycket. Efter nån timma stack jag hem, ringde Sara direkt så stack vi ut och sprang en runda idag igen :) Efter det hem och duscha, klädde mig sedan hämtade Sara mig så åkte vi och kollade på fotboll i Hjärup, min syster, rebban och vikki spelade :) Hem efter det till sara där jag är nuuuuu, ååh så åt vi nyss jordgubbar (L) ah älskar sånnnnnt hoho, ne nu ringde Frida.. hela familjen är utelåst så får bege mig hemmåt och släppa in dem.. haha vilken status, bara jag som har nycklar (h)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0