Onsdag 13 Maj

Vaknade ovanlig tidigt idag, klockan 7, ville hinna duscha innan skolan brukar göra det dagen innan i normala fall, men jepp! Hade både So prov och matte nationella muntliga idag, gick fede bra juu, skönt för nu har jag INGA prov kvar alls och jag är helt klar med hela svenska arbetet! :) Nu är det bara 4 skoldagar kvar för min del!!!!!!! ÅÅÅÅÅH :D efter det börjar spexet i 3 veckor, fyfan vad roligt vi kommer ha :D



Jag ska bara ta det lungt hemma nu ett tag och dricka min smoothie, sedan klockan halv 6 ska jag till skolan igen för vi ska ha "föräldrarmöte" + en show för föräldrarna så vi kan tjäna in pengar och göra något med klassen haha.. alltså den showen är pinsamt dålig, våra föräldrar kommer tro att vi går i andra klass men skidide, pengar e pengar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0