hhahah

hahaha måste bara säga det att jag skrattar lika mkt varje gång ngn försöker "ragga" på en :(
Vissa kör tom med att "du är söt som strösslet på en glass" och hittan och dittan vafan e de haha och sånna som skriver baby och sånt till en, nästan ännu värre! de tror också man blir intresserad eller charmad av sånt.. eh NEJ!
och förresten så ska jag nu när jag ändå skriver påpeka att jag SUGER PÅ ATT PLUGGA. vad fan är det med miiiiiig, kan intee, kan inte, kan inte. sitter och grubblar på massa annat och kommer på det när jag läst sisådär 5 sidor, skit kul ju verkligen. aaaah jaja komr antagligen gå åt pepsvängen med provet, men förfan det är bara 11 skoldagar kvar för min del så de e gooottt ändåå :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

ja vi har fattat. du dras till bad boys som drar linor hela dagarna.



Istället för att skratta åt dom som raggar på dig på fel sätt så kan du väl vara snäll?

2009-05-06 @ 17:44:57
Postat av: Anonym

hahaha vaaaaaaaaaaaa vad ska jag säga ooh tack jag är söt som strösslet på en glaaaasss. för mkt fjäsk för min del faktiskt haha

2009-05-06 @ 19:24:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0