R Kelly - Ignition (remix)

Pappa är fortfarande i Kreta somsagt, men han mms:ade mig igår för han kollade på saker till mig och Frida, så nu vet jag iaf att jag ska få dessa porsche solglasögonen, tycker faktiskt de var sjukt fina, trodde nt pappa kollade på sånna grejor alls :) haha, fast nu när jag ser bilden i stor så hade faktiskt de vita varit överfina också, men skidide ska vara glad att jag får något alls denna månaden överhuvudtaget imed att jag är pank och ligger i minus :'( jaja tack pappsi <3



Denna klänningen är tex skitfin tycker jaaag, men ååh hatar att inte ha pengar och hatar att jag inte ser ut som denna modellen blir alltid så avundsjuk på dem palllaaa dee ångest somfan ju haha :(
och förövrigt så är detta mitt 200ade inlägg såg jag nu! haha jadååå




Kommentarer
Postat av: Johanna

haha jag är också skit avundsjuk på den modellen hon är skit snygg:( Har också kollat på den klänningen men den kostar ju 800 kr sen ser den ut att kosta kanske 300-400 så det känns lite onödigt:P

2009-05-13 @ 16:35:04
URL: http://jeezy.blogg.se/
Postat av: SEX AND THE CITTY

Svar: Tack så mycket :)



Och den där klänningen är superduper!

2009-05-13 @ 16:48:32
URL: http://sexandthecitty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0