sjuk :(

Vaknade imorse och hade riiiiktigt ont i halsen, tänke okej.. jag sticker till skolan ändå annars kommer pappa bara tro att jag "leker" sjuk :( Så stack dit.. Men var bara på två lektioner sedan stack jag hem igen.. Farfar var hemma då så tog jordgubbar och satte mig i solen och snackade med honom liteee, ska göra det nu snart igen och hoppas på att jag somnar där riktigt skönt hade det varit med mina nya sånna högtalareee.. Har knarkat halstabletter i två dagar nu men har inte blivit ett dugg bättre, öh spydde o allt innan, freshhhhhhhhhh, ne nu ska jag gåååå, fast måste bara påpeka att jag HATAR, jag verkligen haaaatar människor som ljuger får spel på sånt riktigt onödigt och sånna fakes som sneakar hit och dit paaaallllar inte att alla ska hålla på såå.. jaja ha de goottt iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0