skol-showen.. haha

stack somsagt till skolan. Hade med mig en kladdekaga för hade lovat att göra en till fikat på föräldrarmötet, så det blev kanske sammanlagt 8 olika kakor alla hade med, öööööööver gott ju :D Fast först och främst så gjorde vi showen och fyfasiken vad jag skrattade! Hade med mig en skiva med massa RnB musik haha så i pauserna fick jag sköta musiken och satte på det riktigt roligt, och fyfan vad dåliga alla var, har nog aldrig skrattat så förut, älskar min klass så jävla mycket alltså! kommer gråta floder på skolavslutningen det är en sak som är säker! :O Iaf så tjänade vi ca 1000 :- till klassen denna kvälll och självklart får vi börja senare en annan dag pga att vi gick till skolan såhär dags :)

 
<- sebbe och elena - anna och Lb -> HAHA

Efter "föräldrarmötet" så stack Anna, Elena, Miche, Lb, Victor, Philip, Niklas och jag till Centra för att vissa skulle käka, dock inte jag åt mig mätt på alla kakor ju.. hhheh :D ja så satt vi där i säkert 2-3 timmar och snackade, gamla minnen och sånt, riktigt roligt :) Vikki jobbade också som servitris där idag, hennes första dag och det skötte hon bra ;)

   
Kom hem vid 22 tiden, är helt slut. Måste verkligen gå och lägga mig nu, eller oooj nu är kl 23 och Sex and the City har börjat! måste rusa vi ses! <3


Kommentarer
Postat av: Jessica

Svar:

Ja tydligen :) Har precis börjat så. Men vi får väl se hur det blir

2009-05-13 @ 23:28:20
URL: http://jessiib.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0