Wednesday

Vaknade och gick till skolan idag halv 10, vi hade bara nationella så det tog ca 30 minuter, så kunde jag sluta för dagen! haha. Cyklade hem till Mamma och solade här, sedan cyklade jag vidare med Anna och Sara till Burlövsbadet så tränade jag powerplate där och de andra simmade. Efteråt duschade och bastade vi där, och nu är jag hemma och har nyss gått in ifrån trädgården, för jag solade lite till för det är så jävla skön sooool älskar sån värme :D haha

 
julie och annis <3



Ikväll blir det nog Staffanstorp, men vi får se somsagt, jag hoppas det iaf :) Min hals känns ju betydligt mycket bättre idag så ja.. här är min goda frukost förresten, mackor med smör i micken sen oboy pulver haha iih skit gott! Sen Chai såklart :) ne nu ska jag nog locka mitt hår litta granna haha :D ha det bra (L)
 

Kommentarer
Postat av: Vanessa

Man kan nte se videon bara så du vet hahah :(

2009-05-20 @ 14:42:30
Postat av: Jessica andersson

aa =) hehe, det är riktigt kul!

2009-05-20 @ 18:05:54
URL: http://saywhatyouwant.blogg.se/
Postat av: julia

joho vanessa för de kan man :O?!

2009-05-21 @ 02:03:30
URL: http://juliaolssons.blogg.se/
Postat av: Vanessa

neejjj kan man inte :( hahahaha

2009-05-22 @ 12:03:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0