What's your name

  

Kom nyss hem. Köpte först glass, mh en sån kulglass med mjukglass ovanpå hehe och sedan gick vi till ICA och handlade jordgubbar :) Skit skönt i halsen efter hela den glasssen vare, men nu har jag döds ont igen :( ska ta en dusch nu, sedan klockan 7 ska jag åka med Julie och kolla på när vårt lag spelar match, vi två sjuklingar kan inte spela :(
och dessutom ska jag jobba Fredag-Lördag och Söndag.. Jaag dööör. Kommer bara kunna festa nu på Onsdag men jag är inte frisk än så kanske inte ens kan det :( fan va bulllll.. jaja vi får se kanske kan göra det ändå fast kul om man ska upp vid 7 nästa morgon haha! NÄ

Kommentarer
Postat av: SEX AND THE CITTY

Svar: Lite sent svar kanske men: Tack! :D

2009-05-19 @ 16:28:32
URL: http://sexandthecitty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0