When love takes over

sitter och lyssnar på When love takes over - David guetta ft kelly rowland nu på högsta volym! riktigt underbart blir helt glad i kroppen haha :D idag var skolan chill. simmade först på morgonen, efteråt följde jag med vickan hem så tog vi det lungt hemma :) Efter ett tag stack vi till skolan igen, hade spanska sedan lunch. efter det rast i en timme haha spelade kort med vikki sara victor sebbe elena o ståhl, riiktigt roligt var det jag dör :(
Ja sedan hade vi bild, och efter det slutade jag ?! haha :) gott snack

Kom hem och snackade med frida och jd hahahaha om massa skit som gör jd fett upprörd den stackarn hahaa.. jaja. Nu har jag planerat hela min helg.. elr typ, på fredag ska bara jag och några av mina närmaste vänner hem till mig och ta det lungt, vi blir väl ngra stycken nu när pappsen ändå är i kreta, men bara luuugna pucks i uterummet haha!  efter det sticker jag iväg till malmö tror jag, vi får se hur det blir med den saken :) På Lördag får vi se vad som händer, fest elr inte jag vet faktiskt inte vad jag kommer orka! men skönt att ha redit ut det med fredagen iaf.
Nu ska jag sticka och träna! uscccch ser inte framemot det.. men har fan ätit ALLDELES för mkt skit nu den senaste tiden, komr ingenstans med "beacheeen 09 oooh" ne står i samma jävla ruta när det gäller den saken om inte en ruta under desssutom! fan :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0