11 November

Idag har jag inte gjort något speciellt bara varit i skolan. En sjukt tråkig dag med endast eng - sv - matte och ih :( fick reda på prov och massa uppsatser, aaah jag hatar eng och svenska får alltid vg - på texter och sånt.. och tro fan jag fick det nu också åååååh skit bull :(
Käkade tre gånger idag hehe eller åt ju inte varje gång men satt först i matsalen med kajsa issa maria hanna tanya med flera sen gick dem så kom vikki och anneli så satte jag mig där sen när de gick fick jag käka med josse amanda ralle och omid, fast de var naaajs hade nämligen en förjäkla lång lunch så alltid trevligt att snägga litta :)
Sen var det över kul på idrotten, dansade sån Grease dans haha :) Slutade 30 min tidigare så är hemma tidigt idag SKÖNT. Behöver nog sova lite.. Sen är jag ledig i morgon så det kan inte bli bättre :)




Idag ska jag klippa Åsa och sen kommer Ella hit till min pappa (min lillasyster på mammas sida), För mamma ska se någon teater eller nått så ska Hanna (lillasyster på pappas sida) och ella få leka lite :) Sen ikväll när mamma hämtar ella åker vi med till malmö så kan jga vara där imorgon när jag är ledig imed att jag ändå ska till mamma då :) nä nu ska jag kolla tv litta. Ha det super <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0