18 November

Hejsaaaan :) Idag har varit en över härlig dag hehehe skola då somvanligt, dansade salsa på gympan haha riktigt kul har inte skrattat så pålänge :D  Det äda som verkligen inte var najs var påvägen till skolan imorse, bussen var helt full så man fick stå. Det var skiiit varmt så helt plötslig (det tog typ en sekund) Så var det helt svart för mina ögon, jag kunde inte höra ett dugg och det bokstavligttalat rann svett på min kropp och i mitt ansikte. Fyfan så illamående jag blev, fick sätta mig ner mitt igången för var så himla nära på att svimma. Har aldrig varit med om en så obehaglig känsla :O Tur nog så gick det över när jag suttit ner ett tag så jag klarade av skoldagen trots det :P
Efter skolan åkte Jag Elena Anna Josse Amanda Anneli Elin och Linda till stan i Lund och käkade på Espresso House sen stack vi vidare till Ticket och regulär bokade en resa till MAGALUUUUFFFFF ska bli över balll :D Nu ska alla vi tjejer bara snacka och bestämma ordentligt så får vi hoppas att det blir det hotellet :) wohoo
Efter det gick Elena Josse Elin och jag vidare ett tag i stan sen nu mot 6 tog jag tåget hem :)
Har precis ätit kött och bearne <3 mhh underbart haha.. ne men vafan :)

Förresten så fyller min kusin 15 år idag :D Grattis Nikkeee <333



Igår fick jag lite frågor så jag tänkte bara svara på dem också :)

Hur lång är du och hur mycket väger du :)? puss
Jag är 171 cm lång och väger 62 kilo. (svar till alla som undrade samma sak hehehhe)

Tjosan, hur fixar du ditt hår inför fest, hur får du så mkt volym i håret? har försökt, men det är redigt svårt när man har jämnlångt hår, hehe?
Jag gör inget speciellt faktiskt :P Någon gång har jag använt volym pulver vilken är sjuuuukt bra. Finns på de flesta frisersalonger så det är bara att fråga där. Sen nu på senare tid har jag bara tagit en hårborse och tuperat lite, men absolut inte så att det syns på ytan för det tycker jag är jätte fult hehe man måste borsta yttersta lagret. Sen om jag ska på fest så plattar jag för det mesta mitt hår innan jag sätter i volym osv. Använder även plattångskydd och silkesdroppar från maria nila (rekomenderas hohohooh)

Allt bra?
Ja över najs hehe

Var brukar du handla kläder?
Min favorit affär är LÄTT Zara,  det är där gillar jag att handla kläder. Även HM är en av mina favoriter för där finns det mesta till ett bra pris. Jag är inget märkesfreaaak

Hur lång är du? Vad är ditt sämsta ämne? Hur ofta solar/solade du solarium innan? Kram!
Jag är 171 cm som jag sa. Mitt sämsta ämne nu när jag går på gymnasiet är matte trots att jag var bra på det i nian så det är ju lide bull men aja. Och jag solar inte solarium längre. Förra vintern gjorde jag det en del men har kommit på att jag tkr det finns annat att lägga de pengarna på. Köper hellre en bra brun utan sol, den från Åhlens har jag försökt få tag på i flera veckor så när det kommer ska jag köpa den direkt :)

Vad vill du ha för tatuering då?
Jag vill ha en betydelsefull, antligen kanske på handleden, ankeln eller högre upp på ryggen mot nacken.

Det får duga, nu ska jag kila :) Ha det bra <3


Kommentarer
Postat av: josefin, julias älskling :D

AAAAAAAAH magaluffffffff :D fyfaaan asssåååå! (L)(L)(L) med bästa <3

2009-11-19 @ 17:53:27
Postat av: Julia

svar till jossegosse: OOH VI KOMR HA SÅ KUL MIN FAVVIS :D <3

2009-11-19 @ 20:28:13
URL: http://juliaolssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0