20 Novemner FREDAG

Idag har varit en hektisk dag ahhaha vilket jävla ord men ja, skola från 8.15-16 idag. Vi kommer antagligen sluta tidigare somvanligt dock men ändååå :P Egentligen skulle jag till Ticket idag igen efter skolan med alla inprincip men de klarar det utan mig imed jag slutar så sent :P
Efter skolan ska jag hem och träna hoppas jag, sen ikväll så får vi se hur det blir, kanske grilla med sara och co elr ja det återstår att se :D
Imorgon ska jag iallafall på någon fest med Josse och Elin som de fixat in oss på så det komr bli kul iallafall för det vad sjukt längesedan jag träffade dem <3 På Söndag vet jag inte, plugga lite och så :P jaja tro inte att jag har planerat värsta bara lite som jag tänkte på nu hehe jaja ha de naaaajs nu ska jag hålla på litta på datorn sen lite ARL och sseeeeen hem PUSS <3


Jag och Jossan <3


Jag och Elon <3


OHHHH så najs :D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0