21 November

Nu har vi chillat hela morgonen så nu måste jag komma igång :P Alla har gått så är hemma själv så tänkte fixa mig och städa undan litta. Sen ska jag till mormor och käka med släkten, efter det försöka hinna hem till Josse så snabbt jag kan så ska vi på fest i Lomma :) Ska bli skit kul att vara med Jossan och Elin  hihiih <3 Är totalt pank så det blir antagligen inte mycket mer än så men vi får se helt enkelt!

Igår hade jag en överbra Fredagskvälll :) Anna och Sara kom till Malmö så käkade vi, satt och snackade inne på "restaurangen" i nästan 3 timmar sen en timme till när vi gick i stan, haha helt sjukt vad vi har mkt att säga alla bara kacklar älskar det hahah! I 9an träffades vi VARJE dag imed vi alla gick i samma klass, nu är det liksom någon gång ibland + ibland på helgerna så när vi väl träffas har vi helt sinnes mkt att babbla om hahha gäller alla ens vänner nu över ballllleeeekaaaagaa ;D


Sara och Jag <333


Jag och Anna haha skit suddiiiig <3

När de tog tåget hem tio mötte jag simpan så kollade vi på Pojken i randig pyjamas, så HEEEEEMSK men bra! Sen decka vi ööööööver fort för vi var deadaaa, NÄ nu ska jag sätta igång, känner att jag är helt stressad så blir inte bättre av att sega! HA EN BRA LÖRDAG MANNAR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0