22 November - Söndag

Igår var jag först på släktkalas hos mormor :) Kul att träffa kusinerna somvanligt då! :D Min mammas halvbror (som jag kanske träffat några få gånger i hela mitt liv hehe) körde mig till Josse i Lomma, fett jobbig biltur för kändes som jag åkte med två främlingar haha de är inte så lätta att prata med faktiskt :( haha aja, kom iaf till Josse och där var Elin också hihih :D Efter en stund kom Emmaaa så gick vi hem till min pappa så jag bara kunde lämna min väska för orkade verkligen inte ha med den till fest osv :P

  
Ella och min "styv"kusin Amaja :) och Frida jag (somfular mig hehe) och nikkeee :)


Först stack vi till Oscar, hade över ball där men näääää då vill Jossan Emma och Elon vidare tilll lund på lokalfest haha blev så jävla misslyckat, jävla fjortisfest så jag och Josse trog BOKSTAVLIGEN direkt :P Var där i kanske 15 minuter .. Vi tog bussen hem, missade tåget med några sekunders marginaler ÖÖÖVER IRRITERANDE.. Nästa tåg gick inte försen 01.12 så jag och Jossan fick gå in på BK och vänta.. Och jag är pank hade endast en 20 till tåget som jag fick låna av Elin (tåget kostar 25 ......) .. Och josse hade bara 30 kronor så vi fick dela på en liten hamburgaree hehehe men sån tur var kom josses kompisar så de bjöd oss på Pommes, skojar inte om det gjorde våran kväll, fyfan vad vi var irriterade haha :( ... Inte nog med det så glömde jag mina nycklar i Emmas väska ...................................... aaah så fick ringa och väcka mamma så jag kunde komma in.
OCH TRO FAN INTE MAN BLIR VÄCKT IMORSE OCKSÅ !!! frispel dååå, ella skulle kolla på film i mitt rum?!?!! när mamma skulle gå och handla till Ellas barnkalas.. som börjar om 30 minuter... jippi.. Ska plugga lite nu och packa allt, sen sticker jag till Bara. Sen imorgon ska jag vara hoss pappa denna veckan. :P Så det var nog det :) HERRÅ!




Elin, Josse och Jag <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0