25 November, Onsdag



Jobbig skoldag idag, var dö trött :P Slutade trots allt 40 minuter tidigare för att vi hade prov (blev man klar snabbt fick man gå) så det var därför :) Gick helt okej, kan ju inte påstå att jag kunde allt men kommer få minst G.. och i detta fallet är jag faktiskt nöjd med vad som helst över IG haha för har fett mkt just nu i skolan. Hinner inte plugga så mkt mellan varje prov så jag kan få så himla bra betyg på vartenda prov :P menmen :)

För övrigt så har jag frysit ihjäl hela dagen så nu ska jag lägga mig i min säng och kolla på tv och plugga. NAJS :D Sen vid halv 7 ska jag vara i Arlöv på Ticket och möta upp alla andra så ska vi betala den förbetalningen :) Äntligen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0