27 November, Fredag

Igår klippte jag bara Ellas hår, blev jätte bra =) sen efter det kom Simme så åt vi och pluggade lite på kvällen, såg Paradise Hotel och Mammas pojkar!!!! :D haha över balla.





Sen idag började morgonen inte direkt strålande :P Vaknade ungefär 20 minuter innan tåget skulle gå.. När jag väl komr ner så är min cykel inte där, min syster hade nämligen ställt ner den i källaren! sjukt störigt så jag fick gå.. Missade tåget och fick ta ett 5 min senare som tog 20 minuter ist för det som gick tidigare och tog 10 minuter hehe :( Aja kom precis i tid NAJS.
Sen var det jätte drygt, inte mått så bra idag så gick hem.. Träffade Vikki och Anneli påvägen till Malmö så gick med dem i stan lite, köpte 3 julklappar till idag och en klocka till mig själv, så nu har jag köpt 4 klappar sammanlagt :D Så snart räcker det haha. JA men sen gick jag hem efter en stund och mådde äännnu sämre.. Men har tagit Ipren nu så känner mig lite bättre iallafall! Vi får se hur det blir frammåt kvällen. Ska på kalas hos min kusin som fyllt 15, alltid trevligt :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0