9 November - Måndag

Hejsan, nu är jag äntligen himmmaaa :)
Idag har jag bara varit i skolan, ska troligen strax klippa Åsa om hon hinner hem från jobb innan Pappa, Frida och jag ska på bio och se This is it, Michael Jacksson. Hoppas den är bra! :)

Igår (Söndag) Var jag bara hos pappa. Såg "Upp" men det nämnde jag nog igår. Sen chilla jag och plugga med simme till provet jag hade idag, kändes helt okej när jag gjorde det faktiskt :) Fick även tillbaka 2 prov idag, fick VG på båda.. :( endast 1 poäng ifrån MVG riktigt surt, men komr väl gå bättre nästa gång då får jag hoppas :)

I Förrigår (Lördags) så var det först släktkalas för ella som gällde. Trevligt att träffa släkten och kusinerna somvanligt :) Firade henne en stund sen gick jag och mötte Elena på tågstationen. Hem till mig igen så fixade hon sig på 5 min sen fick vi spriga till bussen. På den satt vikki sara malin anneli och hampe så skulle vi åka på lokalfest i Bara. Hade en svinigt rolig kväll ska jag säga eeeer haha :) Nä men lokalen var något av de största jag sett. Han hade kunnat bjuda 3 ggr så många folk som han gjorde men aja :D Det var kul somfan trots det :D!


jag och malin <3


elena vikki och sara <3


jag, anneli <3


vikki och sara <3

Orkar inte ladda upp fler bilder just nu men kommer kanske en annan dag, vem vet:D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0