Äntligen, INTERNET!!

Yessss vi fick ÄNTLIGEN vårt efterlängtade internet, tack gode gud för det.. Jävligt dålig uppdatering alltså :(

Såg att senast jag skrev var innan Etagé så här får ni några bilder från när vi var hos mig innan vi stack dit (bor ju max 5 min därifrån nu;) !!) så vi gick dit sen. Hade en aaaas rolig kväll :D





Resten av det uuunderbara lovet (hehe) så har jag inte gjort något speciellt, bara chillat med livet vilket varit jäkligt skönt. Inte varit direkt festsugen ändå så inga probs för miiiig :) Elr jag festade kanske 2-3 gånger och det räckte gott och väl!



Efter en veckas lov har praktiken börjat. Varit på den i 3 dagar nu. 2 första dagarna var urtrista, men idag var helt okej :D! Är på en Frisörsalong i Limhamn (Hår Galleriet) skit trevliga :) trivs skit bra när det gäller den saken.. Klart där är rätt mkt dö-tid imed de som arbetar där måste hinna ta hans om sina kunder i första hand vilket gör att jag får sitta och läsa massa skvallertidningar och plugga till prov som är på Måndag. :( Ska ofs inte klaga, hade bara fått plugga hemma på min fritid annars ju :)

Har kommit igång skit bra med min träning. Tränade igår efter jag vaccinerat mig mot svininfluensan och jag ska säga dig att det skulle jag inte gjort :( Har inte kunnat röra min arm (knappt mig själv).. för det gjorde sså JÄVLA ont i hela armen bara jag ansträngde min muskel haha bulllll läge va. :)



Ella fyllde år igår TRE ÅR NU :D woooho min lilla prinsesssaaa aw hon e så go :) Hon stack nyss hem till sin pappa förövrigt (kommer sakna sin bästa syster, MIG vill säga) Sant faktiskt, hon gillar mig mer än frida säger hon hehehe ;) najs.. ne nu ska jag inte babbla mer. Kommer uppdatera nu varje dag som vanligt igen MED bilder för mamma har köpt digitalkamera :D shit kan inte bli bättre! VI SEJSSSSS HA DE BRAA (L)


jag och mamma på ellas dag hihih


3 åringen <3


frida, ella och mamma <3 surisen i mitten vill inte bli mer fotad (minst 100 foton togs hehe :()


jag själv :P


Kommentarer
Postat av: Anonym

hur gammal är din syster. Hon var verkligen snygg.

2009-11-07 @ 17:16:15
Postat av: julia

hon är 91a (17 fyller 18) :)

2009-11-08 @ 14:31:45
URL: http://juliaolssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0