Hemma ..



Nu har jag varit borta i nästan 7 timmar :P Hade en härlig kväll, käkade tacos, cheesecake med pepparkaksbotten och godis och chips haha FYFÖR .. Träning imorgon får jag verkligen hoppas jag hinner med!
Sen stack Nikke Frida och jag ut ett tag med Elena och gick en runda. Saknar verkligen inte Åkarp ett dugg haha Stendött... menmen :D Så gick vi till Elenas nya hus SÅ HIMLA FINT helt högt i tak ock sånt coooolt :) Och efter det vandrade vi hem till lilla Jeppisen som vi övergav tidigare och spelade "Så ska det låta" med honom. Jag var så sjukt dålig.. Men kom iaf ikapp i slutet så jag kom tvåååa hihi.

Ska till Svarta marknaden imorgon med min syster också för den delen, vi ska kolla lite smink mm. Sen ska vi till stan och kolla litta, köper kanske några julklappar, vem vet :) Sen kanske kanske vi ska hälsa på Farfar, men det återstår att se :) Nu ska jag bara gå och byta om till myskläder sen ska jag lägga mig och kolla lite på tv :) Ha det fint <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0