Kei$a - TiK ToK

Har fått några frågor förresten..

Vilken linje går du och vilket gymnasie?: Jag går Hantverk (Frisör) på Polhemskolan i Lund.

Kan du inte visa upp din garderob och ditt rum? Jo det kan jag göra nu när vi fått kamera, iallafall kan jag fotografera mitt rum. Är inte så mycket för "dagens outfits" osv men kan slänga in ett foto med en bild på min garderob om det var så du menade haha. Fotona tog jag nu precis när jag läste frågan och jag tänker INTE städa för det så ni får ta det som det är. Nyinflyttade och stökigt men skidide, blir väl ordning någongång ordentligt haha. Garderoben är dock inte visningsbar idag kände jag hhhehe..

 

Kan du inte också visa dig hur du sminkar dig? Video när jag sminkar mig? Det kan jag inte göra för det vill jag inte haha ni komr inte hänga med ändå:P men jag kan förklara någongång om du menar så? haha

Nu ska jag sticka och gymma, vi hörs sen <3


Kommentarer
Postat av: Hej!

Vart gymmar du? Och vart ligger det gymmet?



Skön blogg!

/Kram

2009-11-04 @ 23:43:49
Postat av: Anonym

glöm inte att fota garderoben

2009-11-05 @ 20:24:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0