Läggdags strax ..

Nu är klockan mycket måste sova. Hade en härlig kväll med tjejerna hos sara, alltid lika roligt med dem haha ;D Har hittat riktigt bra hotell så vi hoppas på att vi bokar redan imorgon! :D


det var vi 5 ikväll + anneliiiii <3

Imorgon ska jag först på dagen fira Ella som fyllde år den 3e <3 Så det komr ca 20 pers hem hit från släkten haha. Sen blir det väl en runda på stan och på kvällen lokalfest i Bara, riiiktigt kul ska det bli :D Nu ska jag sovaaaaa jätte länge. Farsdag på Söndag, har fixat litta med det nu hehe, vetifan hatar såna dagar vet aldrig vad man kan ge och sånt. Tkr att på fars- och morsdag är det mer en tanke typ så ni fattar, inte att man ska gå och köpa massa dyra pressenter utan mer bara visa hur mkt de egentligen betyder för en för det gör man kanske inte så mycket till vardags, sån sak man tyvärr inte tänker på hela tiden.. aja så ser jag det iaf vetifan :P, äsch det blir säkert braaa ska på bio då också med pappa så det ska bli kul :D puss sovgott!


Kommentarer
Postat av: Melisa

hur gör man en blogg? vet nt riktigt hur man gör :/ ? :D din blogg är riktigt fin :)

2009-11-08 @ 12:10:02
Postat av: julia

tack så mycket :) Du går bara in på blogg.se och skapar din egna blogg, sen får man helt enkelt träna eller vad man ska säga. jag hade riktigt mkt problem med det i början, men håller man på lite fram och tillbaka så lär man sig det tillsist :) lycka till

2009-11-08 @ 14:31:15
URL: http://juliaolssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0