Lördag -Öppethus

Imorse kom mamma och hämtade mig och körde mig till skolan så jag var där vid halv 11. Då var det Öppethus som gällde. Var sån guide för folk som var intresserade av program osv, och framför allt guide för frisör då. Riktigt kul faktiskt hahah :) Sen kom jag hem vid 3 och då sa mamma att hon skulle köpa vars en vinterjacka till mig och frida!! riktigt skönt :D så det gör vi antagligen imorgon :)

Mamma har nyss börjat färga fridas hår så ska snart dit och hjälpa till litta :) Har städat mitt rum nu undertiden bara så nu är det rent, avskyr när det är helt stökigt, synd är att det oftast är det ändå :P Ska bara damsuga också.. Sen komr sötiseeeeeeen =) Blir bara chilla ikv och kanske äta mammas konstiga chips? haha rotfrukt och äpple. fattar inte hur man kommer på att köpa det ens men äpple var gott iaf :P

 

Har dessutom fotat min garderob för någon av er bad om det, verkligen inget speciellt som Kenza osv haha är inte rik och tänker inte låtssas att jag är det iheller hehehe..



  


Ha en fortsatt bra Lördaaag :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0