Mario <3

Började skolan 9.45 idag som de flesta dagarna. Fönade vågor hela morgonen vilket är fett jävla bull men måste göras imed man ska klara gesället i 3an :( .. jaja sen hade vi matte och sen fönade vi vågor/permanentade en stund till :P Slutade nästan 3 timmar tidigare idag :O helt jävla sjukt skönt.. Nu sitter jag hemma och lyssnar på världens skönaste låt just nu <3


Mario - Thinking Of You

Juste, igår såg jag This is it på bio ju :)
Riktigt bra film, rekomenderar den verkligen!


 
nu kom mig hannsi heeem här är en bild på oss haha (L)


Kommentarer
Postat av: carru

Funderar faktiskt på att se den filmen! Men har väntat på att höra vad folket säger om den, så nu fick jag reda på det. Själv såg jag 2012 igår, den var super bra!! Har du sett den? (;

2009-11-16 @ 00:56:55
URL: http://carulinenilssun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0