Paradise Hotel strax ..

Tränat, ätit och duschat nu.. läst igenom hela provet en gång. Skojar inte så många sidor och så svårt!! :( ångest nu somfan.. men hade jag inte tränat hade jag ju fått ångest för det så lika bra att ha det gjort. Nu måste jag slappna av litta och kolla Paradise Hotel annars pallar inte mitt liv trycket hahah. Fett roligt program, fattar mig egentligen inte på det men klart att det är underhållande hohoohoho..

Sitter och lyssnar på lite sköna låtar nu innan Paradise börjar! Ha det NAAAAAAAAJS <3






Några Bilder från helgen (lördags) förresten :)


Emma Elin och jag hah inte beredda :(



Josse, Emma och Elin <3


Emma, Elin och jag hahha asgarvar somfäääääääääään


Alla på vars ett hörn hihihihi <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0