Photographs - Rihanna

Kom nyss hem från skolan, fick sluta 3 timmar tidigare idag haha över stört men najs :D Har bara fönat vågor och haft en lektion matte idag :)
Har jätte mycket ångest för jag har idrottsprov imorgon och jag ska kunna de flesta musklerna på latin.. och massa massa annat så jag måste plugga somfan när jag komr till Bara sen men det är lungt nog för simme ska också plugga så =) Och sen är det jäääätttte stort prov på Fredag tydligen, :( orkar inte det men ooh..måste ju så vafan :P

Har lyssnat på dessa låtarna hela dagen och de jag la in igår, så härliga <3 Har flera men kan inte lägga in så många här menmen :) Nu ska jag göra något vettigt, pussssssss




Kommentarer
Postat av: Anonym

- love rihanna!

2009-12-14 @ 18:09:54
URL: http://wolveriina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0