Plugggggg

Nu är klockan mycket, ska snart sova. Men skönt nog så börjar jag inte för sen tio i 1 imorgon så kan vakna när jag vill hehe fast ska nog upp vid 11 så jag hinner plugga lite innan skolan :)

Hjälpte pappa och farfar på Ikea idag. Farfar har flyttat till ny lägenhet i Malmö så vi fixade dit en soffa och sånt, sjukt tung! Fick bära den med pappa imed farfar har opererat sig haha men det gick :D Har bara chillat sedan jag kom hem och nu är kl tio i 12 och mina ögon håller på att slockna så ska sova nu ! HA DET BRA :D


jag och pappa <3 bild sedan i sommar, underbart väder!!!

Kommentarer
Postat av: sara lyberg

tack julia(L) fan vad man längtar till sommaren när man ser den bilden :(

2009-11-26 @ 21:49:30
URL: http://saralyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0