Praktik - Torsdag

Vart gymmar du? Jag gymmar och tränar på Friskis ock Svettis :)
Och vart ligger det gymmet? I Malmö!

Idag har jag bara praktiserat. Jag tvättade och fixade Lindas hår och hon gjorde detsamma på mig. Rätt skönt att hon inte är utbildad frisör ännu precis som jag för då är man nt ensam på den nivån :P Hon är nagel blabla nått men ska bli frisör nu så hon är lärling för er som undrar haha :)
Kom hem och chilla med Simpan sen gjorde vi Marängsvish ?!? ja ni fattar NAJS SOMFAN :D


MRX


Kommentarer
Postat av: Anonym

är du tsm med simon eller ?:)

2009-11-06 @ 21:47:50
Postat av: Anonym

är du tsm med simon eller ?:)

2009-11-06 @ 21:48:08
Postat av: julia

nej. Varför kommentera anonymt?

2009-11-07 @ 00:51:23
URL: http://juliaolssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0