Skola strax :)



Sitter här hemma och lyssnar på musik nu. Har chillat hela morgonen :) Vaknade 10 av att frida ringde mig (SJUKT STÖRIGT) menmen, så då kunde jag inte somna om så jag gick upp. Bakade en äcklig kladdekaka som ska vara sån nyttigare, och jag lovar det gör jag aldrig om ööööööver äcklig hahah. :( Har även pluggat ett tag :P prov imorgon ju. Skit skönt för dessa 2 timmarna har gått skit sakta :D kanske för att jag inte fixat mig ett dugg iofs, har bara tagit maskara, läppglans och brun utan sol i huvudet igår kväll :P Så det är najs, får jag köra på i fortsättningen så kan man vakna 30 min innan bussen går istället hohoh :D

Förresten nu vet jag vad jag ska köpa till min syster i julklapp, PERFEKTA julklappen :D kan tyvärr inte säga för hon läser haha. Sen har jag även önskat mig samma sak av pappa hoho. Ja sen har vi ju en hel del kvar att köpa, men det tar vi lite senare hehe.. :) Nu ska jag bara lyssna på lite musik i 10 minuter till, efter det mååste jag gå! Lyssnar på Rewind - Flo Rida, gammal goding heheheheh älskar den :D

Kommentarer
Postat av: melisaa

brun utan sol ? varifrån

2009-11-26 @ 13:20:17
Postat av: linda

2009-11-26 @ 17:33:54
Postat av: linda

vad heter brun utan solen och var kommer den ifrån?

2009-11-26 @ 17:34:20
Postat av: Anonym

hehe :P haha kladdkaka ska ju va Onyttig:D

2009-11-27 @ 00:12:01
Postat av: Malle - Hockeyfru

oj, de va ja som skrev:P

2009-11-27 @ 00:12:15
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/
Postat av: julia

Svar till Linda och Melisa: Brun utan sol krämen kommer från Åhlens. En brun tub med ett stort Å på :)

2009-11-27 @ 15:25:45
URL: http://juliaolssons.blogg.se/
Postat av: Lovisaa

pris på?( brun utan sol )

2009-11-30 @ 14:19:01
Postat av: Annaolsson

asså var nånstans i malmö har du köpt den ? för jag hittar nt den på nätet eller nån annanstans :) skulle gärna vela ha den har väntat på den länge :P

2009-11-30 @ 14:40:26
Postat av: julia

Jag vet jag har letat efter den sjukt länge också, var nere på Åhlens mellan stortorget och gustav, där kommer den om några veckor. Har varit där och frågat minst 3 gånger på bara några veckor och de säger varje gång att de kommer om några veckor :P Jag tror den kostar 80 kronor, något där omkring i alla fall :)

2009-11-30 @ 17:26:59
URL: http://juliaolssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0