Söndag - Plugg och träning

godmorgonnnn nu är klockan snart 3 så jag måste snart börja plugga :( ooh vad jag inte ser framemot det..
Igår chillade vi bara här hemma, mamma var ute med en kompis ööver sjuka när dem skulle dra lide ball faktiskt hahah sen frida var på fest i åkarp så det var skönt att vara lite hemma utan föräldrar för en gångs skulll faktiskt :P Kollade på film, It's a boygirl thing den var braaa, jag älskar romantiska komendier så inte så konstigt jag tyckte om den :P det blev en skön kväll, trodde inget skulle hända imed min mobil var urladdad och alla skulle hitta på något annat så ja det var bra det löste sig ihih :)

Imorse vaknade vi väl vid halv 10 så kollade vi på en annan film i sånt program på datorn, det är som spotify fast med filmer :D grymt vareee =))=)=)=) Sen innan kl 2 skulle egentligen vi tjejer träffas och snacka resa, så hade planerat det nu så egentligen skulle vi handla jacka och sånt idag men så sket jag i det, så när jag väl ringer vikkan får jag veta att det är inställt. rätt bull faktiskt :( får bli vid annat tillfälle då.. :P Så nu får jag sätta igång att plugga i typ 2 timmar, sen ska jag träna halv 6 och sen plugga lite till antagligen.. :(:(:( usch..




Och för dig som undrade vad jag hade för betyg när jag gick ut nian så var det 260 eller 265. minns ärligt talat inte haha :P men något där omkring var det iallafall :)


Kommentarer
Postat av: allie

den filmen måste jag se!

2009-11-16 @ 01:36:08
URL: http://alexandrastil.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det är lungt! Väskan kommer ifrån Jofama by Kenza, ringen har jag beställt från h&m´s hemsida! Kram C

2009-11-16 @ 11:34:23
URL: http://cblomgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0