1 October - skola 13.00 !!

Idag börjar de inreda våran lägenhet och sen flyttar vi den 15e :D ooooooh så balleee <3

Vaknade för ett tag sedan, ska ta bussen till skolan om 30 minuter (börjar ju klockan 1 hohoh:D) riktigt skönt. Har en tre timmars lektion, sen åker jag direkt till Nova Lund med en liden gorilla hehehe näää nu ska jag borsta tänderna och ta på mig lite mer kläder så att jag klarar av en fruktansvärsa blåsten där ute :( åh villl ha sommar igen..


Bild från förra sommarn på Gothia... OOOH


Kommentarer
Postat av: Cassandra ♥

skönt att höra, jag mår helt okej, sjukt ont i ryggen bara. ;/

jag går på frans suell, i samma klass som julie, hihi. :)

2009-10-02 @ 14:27:50
URL: http://casseli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0