25 October 2009



herregud så längesedan det var jag skrev nu ändå.. har fortfarande inget internet!!! :( men idag är jag hos pappa så nu får jag passa på :)

Veckan har i stortsett bestått av plugg och litta annat nördig hoho :) nä men vafan, det är riktigt mkt just nu. Förra veckan hade jag 3 prov, Hantverkskunskap, Engelska och Dator prov. Alla tre gick bra! :) skönt.


jag i skolan.... hrmm..


JP min brushäää i cafeterian


självaste KAJJAN :D också i cafeterian juuuuu

I fredags så var jag hos farmor heeeela dagen. Direkt efter skolan åkte jag till stan, gick till fridas praktik så snackade vi sen gick jag vidare och köpte present till Farmor :) bara nått litet för hade bara jätte jätte lite pengar med mig, men sån tur är blir farmor glad bara hon ser oss så det var cooollungt haha.. Var där från halv 4, hjälpte henne lite med maten osv. frida kom en timme senare hon med.  Sen kom det gäster. Min pappa åsa och hanna bla och farmors bror m.flera :) Faktiskt skönt att chilla. åt stört god mat, brunsås lingon potatis och nån stek ooh så gott det var. Sen tårta och kakor och godis och chips och massa skit hha. Men försökte faktiskt att hålla igen denna gången pallar nt att man ska behöva träna sönder heheh. La mig kl 23, tro det eller ej.


Farmooor :D haha detta var när hon var med i ett tv program:P det ska faktiskt visas nu på tisdag, balle! (H)


mycket mycket gammal bild på frida och farmor <3

Nästa morgon på lördagen gick jag upp tidigt tidigt, kvart över 8. Så stack frida och jag och tränade :) ritkigt skönt att få det gjort. Hem och chilla sen stack till simpa och måla rummet. Näjs som fään (Y) softade hela lördagen bara, skönt också. Somnade tidigt, sen på morgonen idag så käkade vi litta sen stack mamma frida ella och jag och städade gamla huset i Åkarp.. fyför. INTE NAJS! tog sån jäkla tid. Men vi var tvugna att göra det idag imed någon annan ska flytta in så, inget val..

Skulle egentligen på tjejmiddag hos emma ikv, men det hann jag jn såkliirrrt inte. Så ja fick stå över det somsagt :( men hela lovet på mig så det löser väl sig :) fick sticka och träna ist. Mamma frida jag och sara. Riktigt najs pass idag, först gymmade vi och SEN indoorwalking :D skojar inte så bra träning woho. Har kommit in i det riktigt bra, tränar väl ca 3-4 gånger i veckan nu :D  

Nu är jag dead. Lyssnar bara på musik och kollar lite här på älskade internet haha. Imorgon blir det stan med vikkan, köpa biljetter till Etagé och bara chilla :) nu ska jag inte skriva mer utan bara lägga upp några bilder från saaaaknade Turkiet/Alanya <33333. puss :*


jag elena och anna på robinhood :D


anna och jag utanför hotellet :D


elena och jag :D


alla förutom vikkan <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0