Datorkunskap nu då..

Har fortfarande inget internet, känns jäkligt drygt. Har nu flyttat till Malmö somsagt. Stortrivs! Lite jobbigt på morgnarna dck, för jag kan ju inte se när bussarna går om jag inte kan gå in på skånetrafiken.se men aja det löser sig, bara ett tag till får jag hoppas!

I fredags var jag och handlade med simon, och i Lördags så kom Julie till mig så stack vi och åt på jensens (L) sen hem till mig och chillade och krängde, riktigt härlig kväll. Har inte alls känt för att festa på senaste tiden... Så ja denna helgen var jäkligt härlig.



Igår på söndagen så var julie hos mig på morgonnen då. Vi vaknade tidigt imed kvällen innan hade vi somnat till en film klockan 23 hhaha! sjukt. Men iaf så stack vi till caroli på morgonen. Sen åkte jullan hem. :) Efter det fixade jag mina garderober och städade resten. Riktigt skönt med dubbelsäng och stort rum nu! ska försöka fixa foto på det snart, nä jg fått internet då förståss. jaaa.. sen igår så när jag hade städat klart och allt så kom gerti och tess en stund så fikade vi i familjen med dem litta, sen skulle jag egentligen till bara, men upptäckte att julie hade råkat få med min börs imed jag hade haft den i hennes väska så ja haha.. mitt busskort, mina sista pengar, automatkortet och ja allt var i den hehe.. så kunde inte åka dit..

Stack och tränade med frida istället. Första gången jag har cyklat i stan.. på gågatan.. haha riktigt mysko kändes det men skönt! man e framme överallt på nolltid. Efter träningen duschade jag litta. La mig och läste lite i boken som ska vara utläst till på onsdag, är halvvägs :( Sen prov på torsdag och fredag. blir mkt mkt plugg i veckan! :l



Efter det så kom simmedimme, så käkade vi sen såg vi på Engelska Wallanderfilmen, jäääkligt bra :)
Sen nu imorse stack jag till skolan. Kunde sova längeeee, skönt. eller ja till 8 men det är ändå ett tag :) Så nu sitter jag på datorkunskapen och passar på att skriva lite här imed jag inte haft tid till det. Min blogg måste ju vara så fett dryg nu haha inga bilder, ingenting :( men det kommer!

Förresten måste bara säga att jag är fett stolt över mig själv haha. Fick vg på det provet jag hade förra veckan i hår och hud (det jag tränade på dagen innan!) 82,5 av 94 .. klagar inte! då en del fick ig i klassen och många g. Så jag blev supernöjd. Nä nu ska jag inte skriva mer, blev en hel del strunt men skit i det. :D Efter skolan ska jag hem till malmö och pluggaaaaaa, ha det bra (L)


Kommentarer
Postat av: Anonym

fota tidtabellen med din mobil

2009-10-21 @ 14:19:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0